x

A jobb felhasználói élmény biztosítása érdekében oldalunkon sütiket (cookie-kat) használunk. Weboldalunk böngészésével elfogadod a cookie-k alkalmazását, de a beállításokat módosíthatod.  További információ

Termékek Menü

Szállítás és fizetés

Ingyenes kiszállítás 20.000.- Ft felett    Házhoz szállítás 1.200.- Ft, (20.000.- Ft felett ingyenes)    Magyar Posta Csomagautomata    PostaPonti szállítás 990.- Ft (20.000.- Ft felett ingyenes)    MOL PostaPonti szállítás 990.- Ft (20.000.- Ft felett ingyenes)   

Kérjük, hogy az alábbi tájékoztatót figyelmesen olvassa végig!

Webáruházunk kosaras rendszerben,  a lentebb részletezett feltételekkel,  magyarországi szállítási címre történő rendeléssel  működik.

Magyarországon kívüli szállítást - csak a környező országokba - kizárólag bankkártyás fizetéssel  tudunk vállalni, abban az esetben ha a szállítási díjat teljes egészében a vásárló megfizeti. Ez a szomszédos országokba kb. 3.990.- és 9.990.- Ft között van, mely összeg a rendelési érték és annak súlya függvényében változik. A pontos összeget a termék(ek) kosárba rakása után, a kosár megtekintésekor, a szállítási ország kiválasztásakor láthatja. Amennyiben a kalkulált szállítási díj megfelel Önnek, rendelését feladhatja. Szállítási idő 3 - 9 munkanap. Ha kérdése van, kérjük keresse ügyfélszolgálatunkat!

Ha Ön a határ közelében lakik - vagy lehetősége van rokont, barátot, ismerőst megkérni a csomag átvételére - javasoljuk, hogy magyarországi postán maradóként, vagy valamely magyarországi Mol/Coop Posta Pontra rendeljen, hiszen így a külföldi szállítási díjtételeknél lényegesen kedvezőbb, akár ingyenes a szállítás.

A rendelési folyamat során rendszerünk - bármiféle elköteleződés nélkül - végigvezeti Önt minden eshetőségen, megnézheti a különböző szállítási, illetve fizetési lehetőségekhez kapcsolódó költségeket és ha úgy tetszik, visszaléphet az előző oldalra, fázisba.

Webáruházunkban lehetőség van regisztrált és regisztráció nélküli vásárlásra is.

A regisztrációnál semmivel nem kérünk több adatot Öntől, mint a regisztráció nélküli vásárláskor.

Csak azokat az adatokat kérjük megadni, ami a megrendelés teljesítéséhez feltétlenül szükséges (név, cím, email, telefonszám).

Regisztrált vásárlóként adatait elmentjük, így a következő alkalommal már gyorsabban tud vásárolni, naprakész lehet a rendelései állapotát illetően, figyelemmel kísérheti fiókjában korábbi rendeléseit, módosíthatja adatait és nem utolsó sorban bekerül törzsvásárlói rendszerünkbe(?)

FONTOS:

Vásárlásnál vegye figyelembe, hogy a termékek mérete az adott fazontól és alapanyagtól függően az azonos méretjelzés ellenére is eltérő lehet, ezért a termékleírásokat figyelmesen tanulmányozza át.

Szeretnénk felhívni a figyelmét arra is, hogy különböző monitorokon, illetve eszközökön (okos telefon, tablet, laptop, asztali számítógép) a termékek színe az eredetitől eltérő lehet.

Ha a rendeléssel kapcsolatban bizonytalan, kérjük keresse ügyfélszolgálatunkat, ahol felmerülő kérdéseire választ kap!

Webáruházunkban található termékek hazai gyártásúak, mindegyike kis szériában készül, ennek megfelelően csak korlátozott mennyiségben állnak rendelkezésre. Kínálatunk hetente többször is frissül, új termékek érkeznek, a régebbiek kifutnak.

A termék, a méret és a darabszám kiválasztása után kattintson a „kosárba” jelölőgombra. A kosárban rögtön látni fogja a szállítási költségeket is, innen bármikor visszaléphet, illetve törölheti a kosár tartalmát, vagy folytathatja a megrendelés folyamatát.

Szállítási költségek (csak Magyarországra érvényes!):
20.000.- Ft alatti rendelés esetén a szállítási díj bruttó 990.- Ft -tól,
20.000.- Ft felett a szállítás ingyenes.

Szállítási idő 1-2 munkanap. A 12:00 óráig beérkezett megrendeléseket tudjuk még aznap postázni. Csomagolási költséget nem számítunk fel.

Kiszállítást végző partnerünk a Magyar Posta. Az általunk előre jelzett érkezési/kiszállítási időpontot az szállító partnerünkkel kötött, életben lévő és érvényes szerződésünkben rögzített határidők alapján számoljuk, azonban a Posta munkájára nincsen ráhatásunk..

A szállító partner hibájából eredő, az általunk előre jelzett várható érkezési/kézbesítési időpontnál későbbi teljesítésért nem tudunk felelősséget vállalni!

Az alábbi szállítási módok közül választhat:

1. Postán maradó kiszállítás:        990.- Ft

- Küldeményét kérheti postán maradóként az országosan több mint 2500 posta bármelyikébe.

A küldemény érkezéséről a Magyar Posta email-ben illetve SMS-ben küld értesítést.

Az Önnek megfelelő PostaPontot az alábbi térképes lista segítségével is ki tudja választani (katt ide).

Kérjük a megrendelési folyamat során válassza ki a kívánt postahivatal pontos címét.

2. PostaPontra ill. Csomagautomatába való kiszállítás:           990.- Ft

Küldeményét kérheti PostaPontra mely országosan több száz MOL töltőállomáson és COOP üzletben érhető el, azok nyitva tartása alatt.

       - Az átvétel miatt nem kell kitérőt tenni, ha az amúgy is útba eső MOL kutat vagy COOP üzletet választja.

       - Nincs várakozás, nem kell a munkahelyen vagy otthon várni a csomag érkezését, a rendelés bármikor, egyszerűen és gyorsan átvehető.

- Kérheti az ország több tucat (jelenleg kb. 50) pontján, városok forgalmas helyeire kihelyezett korszerű  Csomagautomaták  valamelyikébe is.

A küldemény érkezéséről a Magyar Posta email-ben illetve SMS-ben küld értesítést.

Ebben az esetben csak bankkártyás és előre utalásos fizetést fogadunk el.

Az Önnek megfelelő PostaPontot az alábbi térképes lista segítségével is ki tudja választani (katt ide).

Kérjük a megrendelési folyamat során válassza ki a kívánt PostaPont pontos címét.

3. Házhoz szállítás postai csomagként:      1.190.- Ft

Megrendelését a Magyar Posta munkatársai fogják csomagként házhoz szállítani Önnek. Szállítási idő 1-2 munkanap.

Házhoz szállítás  hétköznap van  és a 12 óráig leadott megrendelést tudjuk még aznap postázni.

4. Házhoz szállítás extra kéréssel:      1.490.- Ft

Amennyiben megrendelése kézbesítését a szokásos szállítási időnél (1-2 munkanap) későbbre (max. 1 hét), vagy biztos másnapi, illetve késő délutáni kézbesítéssel szeretné, akkor választhatja ezt a szállítási módot. Csomagját a Magyar Posta munkatársai fogják házhoz szállítani az Ön által kért napon.

Ezen szállítási mód a megrendelés értékétől függetlenül (a házhoz kézbesítési módhoz képest {1.190.- Ft}) + 300.- Ft felárral jár.

Az időpont kiválasztásánál kérjük vegye figyelembe, hogy csak hétköznap van postázás és házhoz szállítás is, és a 12 óráig leadott megrendelést tudjuk másnapi szállítással postázni. A péntek 12 óra utáni rendelésre csak keddi szállítást tudunk garantálni! Délutáni kézbesítést csak a nagyobb városokban vállal a Magyar Posta!

Kérjük a megrendelési folyamat végén a megjegyzés rovatba írja be a kívánt napot és azt is, ha késő délutáni kézbesítést kér!

Kiszállítást végző partnerünk a Magyar Posta. Az általunk előre jelzett érkezési/kiszállítási időpontot az szállító partnerünkkel kötött, életben lévő és érvényes szerződésünkben rögzített határidők alapján számoljuk, de a Magyar Posta munkájára nincsen ráhatásunk.

A szállító partner hibájából eredő, az általunk előre jelzett várható érkezési/kézbesítési időpontnál későbbi teljesítésért nem tudunk felelősséget vállalni!

Az alábbi fizetési módok közül választhat:

1. Utánvétes szállítás: A megrendelt terméke(ke)t postai úton, utánvéttel kézbesítjük, Ön a postásnak fizet.

2. Előre utalás: Lehetőség van a vételár és a szállítási díj bankszámlára történő előre utalására is. Ebben az esetben a rendelés visszaigazoló email-ben  küldjük el Önnek a számlaszámot, ahova a végösszeget utalnia kell.  A megrendelt terméke(ke)t a vételár beérkezése után postázzuk. Amennyiben az utalást csak később tudja teljesíteni arról feltétlenül értesítse webáruházunkat! Ha az átutalás a megrendelést követő 2. munkanap 18:00 óráig nem érkezik meg és egyeztetés nem történt a későbbi fizetésről, töröljük azt.

3. Bankkártyás fizetés:   Webáruházunk a CIB Bank által biztosított biztonságos bankkártyás fizetési megoldást nyújtja vásárlóinak.

A CIB Bank internetes fizetési rendszere a Mastercard / Maestro, a VISA és VISA Electron (az Electronnál csak abban az esetben, ha azt a kibocsátó bank engedélyezi) bankkártyák használatát, valamint internetes használatra alkalmas webkártyával való fizetést teszi lehetővé.

CIB Bank elfogadott bankkártyák

További tájékoztatást a bankkártyás fizetésről ide kattintva olvashat.

Kártyás fizetés esetén a megrendelés házhoz szállítását a fizetési tranzakció lezárását követően kezdjük meg. A kártyás fizetés a CIB Bank biztonságos szerverén keresztül történik, a CIB bank fizetési oldalán, mely automatikusan jelenik meg a megrendelés jóváhagyását követően. A szükséges bankkártya adatok bevitele után a Fizetés gombra kattintva a fizetés végrehajtásra kerül. A fizetés megtörténtéről a rendszer visszaigazolást küld, majd visszairányítja a megrendelőt a webáruházba, ahol a fizetésről szintén visszaigazolást kap. Amennyiben a CIB Bank a bankkártyás fizetést valamilyen okból visszautasítja, a megrendelő a rendelést a visszaigazoló emailben található linken keresztül is befizetheti.

4. Személyes átvétel, készpénzes fizetéssel:   A megrendelt terméke(ke)t soproni üzleteinkben is át lehet venni, (Női üzlet: 9400 Sopron, Várkerület 51, férfi üzlet: 9400 Sopron, Várkerület 43.) ez  esetben természetesen nincsen szállítási díj.  Személyes átvétel választása esetén a megrendelést követő nap záróráig (hétköznap 18 óráig, szombaton 13 óráig) kell átvenni a terméket valamelyik soproni üzletünkben, illetve lehetőség van személyes egyeztetésre is a megadott elérhetőségek bármelyikén.

Amennyiben a fentebb jelzett időpontig a megrendelt termék(ek)et nem veszi át, rendelését töröljük.

A megrendelőlap kitöltésénél kérjük, csak valós adatokat adjon meg.

Szállítási címként olyan címet adjon meg melyen napközben tartózkodik. Megadható munkahelyi cím is, amennyiben az átvétel megoldható.

A rendelés leadását követően a webáruházunk (néhány perc múlva, de legkésőbb 48 órán belül) az Ön által megadott e-mail címre visszaigazolást küld. Ez a visszaigazolás jelzi, hogy a rendelés beérkezett a vevőszolgálathoz, azt befogadtuk és feldolgozása elkezdődött.

A visszaigazoló e-mail tartalmazza a megadott személyes adatokat, a rendelési adatokat, a megrendelt termék(ek)re vonatkozó azonosító adatokat, a választott fizetési és szállítási módot, a rendelés sorszámát valamint a webáruház rendeléssel kapcsolatos megjegyzéseit, illetve a vásárlónak a megjegyzés rovatba beírt üzenetét.

Ha ilyen e-mailt nem kap, akkor lehetséges: 
- hogy rosszul írta be az e-mail címét;
- vagy a rendelés elküldése nem volt sikeres. 

Ebben az esetben feltétlenül hívja az ügyfélszolgálatot!

Amennyiben a Fogyasztó nem kapja meg a visszaigazoló e-mailt 48 órán belül, úgy Fogyasztó mentesül ajánlati kötöttsége alól.

Ha Ön a rendelése leadását követően hibát vesz észre a visszaigazoló e-mailben, kérjük haladéktalanul vegye fel a kapcsolatot webáruházunkkal e-mailben vagy ügyfélszolgálati időben telefonon, a nem kívánt rendelések teljesítésének elkerülése érdekében.

Ha Ön még nem rendelt tőlünk és a megadott adataiban lényeges ellentmondást, eltérést tapasztalunk, valamint a termék jellemzői az általánostól nagymértékben eltérnek, munkatársunk keresni fogja Önt telefonon, adat- illetve méretegyeztetés céljából.

Amennyiben az adatokban az előzetesen kalkulálthoz képest nincs változás, rendelését a megadott adatok mellett teljesítjük.
Ha a megrendelés teljesítésekor probléma adódna, mindenképpen felvesszük a kapcsolatot Önnel. Ezért nagyon fontos hogy helyes telefonszámot, és működő e-mail címet adjon meg.

Amennyiben a rendelt terméket nem tudjuk szállítani vagy a szállítási költség az előzetesen kalkulálttól eltér, ezt jelezzük Ön felé és Ön eldöntheti, hogy rendelését a megváltozott feltételek mellett is fenntartja-e. Ebben az esetben csak az Ön jóváhagyásával küldjük a megrendelt termék(ek)et.
Fenntartjuk a jogot a már visszaigazolt megrendelés visszamondására.

Kérjük, hogy a küldemény átvétele előtt vizsgálja meg annak sértetlenségét. Amennyiben sérült, ne vegye azt át, vagy ha átveszi, előtte kérje jegyzőkönyv felvételét. Ugyanis ha a sérülés következtében esetlegesen a termékek is sérültek, a reklamációt csak jegyzőkönyv megléte esetén tudjuk orvosolni.

Amennyiben az adatokban az előzetesen kalkulálthoz képest nincs változás, rendelését a fentebb közölt feltételek mellett teljesítjük.
Ha a megrendelés teljesítésekor probléma adódna, mindenképpen felvesszük a kapcsolatot Önnel. Ezért nagyon fontos hogy helyes telefonszámot, és működő e-mail címet adjon meg.
Amennyiben a rendelt terméket nem tudjuk szállítani vagy a szállítási költség az előzetesen kalkulálttól eltér, ezt jelezzük Ön felé és Ön eldöntheti, hogy rendelését a megváltozott feltételek mellett is fenntartja-e. Ebben az esetben csak az Ön jóváhagyásával küldjük a megrendelt termékeket.
Fenntartjuk a jogot a már visszaigazolt megrendelés visszamondására.

Csere, visszavétel:

Telefonon vagy e-mailben történő előzetes egyeztetés után - a Fogyasztó kérésére – webáruházunk lehetőséget biztosít a nem tetsző vagy méretben nem passzoló termék(ek) készleten lévő más termék(ek)re való cseréjére.

A cserét a mindenkori raktár készlet erejéig tudjuk teljesíteni.

A termék visszaküldésének költsége ebben az esetben a vásárlót terheli. Az első cserét díjmentesen postázzuk.

Az esetleges árkülönbözetet a Fogyasztó - a Szolgáltatóval telefonos vagy e-mailes egyeztetést követően – megfizeti, illetve ha a csere termék ára alacsonyabb, akkor a Szolgáltató a különbözetet visszatéríti.

Természetesen a cserét akkor tudjuk teljesíteni, amennyiben a terméket, annak tulajdonságai megállapításán túl (felpróbálás) még nem hordták, ill. más külső beavatkozáson (mosás, átalakítás, felhajtás, stb.) nem esett át.

Felhívjuk figyelmét, hogy a termék postai úton történő visszaküldése esetén utánvétes csomagot nem veszünk át!

A termékcsere esetén is az elállásra vonatkozó - az ÁSZF-ben szereplő – általános szabályok érvényesek.

Szállítási költségek


20.000.- Ft alatti rendelés már 990.- Ft-tól
Szállítási idő 1-2 munkanap.

Gyártók
Raktárkészlet szűrő